Your browser does not support JavaScript

ORGANISATIE

Waal is een dynamisch bedrijf waarbij de verantwoordelijkheden diep in de organisatie liggen. Zo streven wij naar optimale kennisdeling en maximale ontwikkelingsmogelijkheden voor onze medewerkers.

In alle projecten herkennen we de fase waarin wij met onze klanten meedenken bij het concept, de prijsvorming en het bouwsysteem. Daarna volgt een fase waarin we de engineering uitvoeren. Dat gebeurt in samenwerking met onze klanten en de betrokken adviseurs. Dit leidt tot een zogenaamde aannemingsovereenkomst. Vervolgens start de productie met de werkvoorbereiding om het project feitelijk te kunnen gaan uitvoeren.

In alle fasen worden onze processen en medewerkers ondersteund door stafdiensten op het gebied van Kwaliteit, Arbo en Milieu (KAM), personele zaken (PZ), financieel management en werkenadministratie (FM) en informatie technologie (IT).

Alle projecten worden vanaf het begin tot en met de aftersales (die door service wordt gerealiseerd) uitgevoerd in projectteams. Daarin werken diverse functionarissen samen om het project naar tevredenheid uit te voeren.

Het management is verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en de continuïteit van Waal.